Az innováció folytatódik…
- 1980. Összeáll a Matris m?szaki személyzete. Els?dleges céljuk hidraulikus
felfüggesztési rendszereket gyártani sportmotorokhoz. - 1990. A Matris forradalmian új lengéscsillapítókat dob piacra, amely a mai
napig alappontnak számít design és technológiai szempontból. - 2000. Felavatják az új Matris székházat.
A 20 év tapasztalat, valamint az anyagok m?szaki és mechanikai fejl?dése (titán
és alumíniumötvözetek, speciális acélok) lehet?vé tette a Matris számára,
hogy fejlessze versenyképességét, különösen az ár-min?ség kapcsolatában. - 2001. A Matris megnövelte termel?kapacitását, hogy kielégítse a szektor
igényeit, amely egyre inkább igényli az újabb, jó min?ség? termékeket.
Az új, túlnyomásos rendszer igazolja a tényt, hogy a Matrisnál a ‘Tökéletes
biztonság’ nemcsak szlogen, hanem valóság.
M2 Matris
- szabályozható hidraulika
- titán küls? henger, iker cs?rendszer Al 7075 ötvözött koaxiális bels? hengerrel,
oxidáció ellen er?sen kezelt - hidraulikus fék, állítható dugattyú, nagy szakítószilárdságú ötvözött acélrúd
- ‘sebességérzékeny’, progresszív hidraulikus gátlórendszer
- A2-es rozsdamentes acélcsavarok
M3 Matris
- szabályozható hidraulika
- titán küls? henger, iker cs?rendszer Al 7075 ötvözött koaxiális bels? hengerrel,
oxidáció ellen er?sen kezelt - nagy szakítószilárdságú ötvözött acélrúd króm bevonattal, egycsöv? rendszer
- A2-es rozsdamentes acélcsavarok
M4 Matris
- szabályozható hidraulika
- titán küls? henger, iker cs?rendszer Al 7075 ötvözött koaxiális bels? hengerrel,
oxidáció ellen er?sen kezelt - hidraulikus fék
- ‘sebességérzékeny’, progresszív hidraulikus gátlórendszer
- nagy szakítószilárdságú ötvözött acélrúd króm bevonattal, egycsöv? rendszer
- titán és Al 7075-ös csavarok
Színek!
Matris lengéscsillapítók Motorinfonál
Legutóbbi hozzászólások