A két héttel ezel?tti Silverstone-i futam
utáni csalódottságból alig felocsúdó Ellisonra a gonosz manók most az
els? versenyt megel?z? bemelegít? futamon csaptak le. Miután tizedikként
kvalifikált, Dean bízott benne, hogy ez alkalommal megkaparint néhány pontot,
így a kényszer? kiállás különösen rosszul jött.
Miután az els? versenyt a pálya szélér?l kényszerült végignézni, az ifjú brit
már alig várta, hogy motorra ülhessen a második futamon és bizonyíthasson végre.
Öten küzdöttek a kilencedik helyért a második futamban, és kemény harc alakult
ki Ellison, valamint a Rizla Suzuki gyári csapatának pilótája
Yukio Kagayama, illetve a két Hawk Kawasaki versenyz? –Scott
Smart és Lee Jackson – között. A D&B Ducati versenyz?je
vezette a kis csapatot, de hiába, mert az utolsó kanyarban Kagayama egy leheletnyivel
gyorsabban ment. Sebaj, Ellison így is az elismerésre méltó tizedik helyen végzett.
"Egy mechanikai problémával küszködtem az els? futam során, ami
miatt nagyon csalódott voltam. Így aztán nagyon jó volt, amikor a második futamban
rajthoz állhattam és versenyezhettem végre." – kommentálta a történteket
Ellison.
"A tizedik helyezés is jelent némi pontot, de a következ? versenyen jobban
szeretnék teljesíteni. A csapat nagyon jól tud együtt dolgozni, és sajnálatos,
hogy ennek ellenére ennyi problémánk adódik. Thruxton sosem volt az egyik
kedvenc pályám és már nagyon várom, hogy Oultonban versenyezzek néhány hét múlva.
Még mindig 18 forduló van hátra a szezonból, szóval nincs még semmi veszve.
Legutóbbi hozzászólások