Az els? motoron a G.P. (Guzzi-Parodi) felirat szerepelt, de ezt kés?bb,
hogy a Giorgio Parodi monogramjával való összetévesztés lehet?ségét elkerüljék,
Moto Guzzira cserélték. A logón látható sólyom Giovanni Ravelli emlékét
idézi, aki egy repül?baleset során id? el?tt életét vesztette. Carlo Guzzi,
hogy hírnevet szerezzen az új márkának, úgy döntött, hogy már az els? két motort
melyet épít, benevezi a Milano-Napoli versenyre, ahol is 1921 május
28-án a két motor huszadik és huszonkettedik helyen végzett. Négy hónap
múlva Gino Finzi Guzziját már els? helyen találjuk a híres Florio
futamon. Így kezd?dött a fantasztikus, 3.329 gy?zelmet, 11 Tourist
Trophyt és 14 világbajnoki címet magába foglaló sikersorozat, mely
1921-t?l 1957-ig a mandellói istállót fémjelzi.
A versenyzés területén elért sikerek tükröz?dnek az eladások számában – a
tapasztalat pedig a legkorszer?bb technikai megoldásokhoz vezetett, melyet szériatermelésben
eddig nem láthattunk. A sport-széria, melyet 1923-ban mutattak
be, hatalmas érdekl?désre tett szert, és a Sport 15-öt 1928-ban a GT követte,
melyen a világon az el?ször láthatunk leng?villás megoldász – sokan kritizálták,
de kés?bb már minden gyártó ezt alkalmazta.
Legutóbbi hozzászólások