Ami a kiegészít? komponenseket illeti: minden els? osztályú. A Battistini-gyártmányokon
(váz, els? villa, hosszított alumínium tank) túl a produkcióban a világpiac
ezen szegmensének olyan képvisel?i vettek részt, mint Paul Yaffe, James és Arlen
Ness.
A legf?bb módosítások
A Monaco 2001-es projekt: egy mély és hosszú vonalú cruiserr?l van szó. A váz
– ahogy már említettük – Battistiniék m?ve, míg a felfüggesztéseket a Softail
szállítja (38°). A Monaco, amellett, hogy vérbeli show bike, kiválóan vethet?
be a mindennapi használatban. Az els? villát (41 mm-es nyelek) és tartozékait
Arlen Ness tervezte. A motor – h?en az angol hagyományokhoz – Evo kit S&S
100 c.i. (térfogata 1700 ccm körül) Patrick Racing fejekkel, Crane Hi4 befecskendezéssel.
Itt jegyezzük meg, hogy a Monaco ‘gyorsmenetben’ keveset bíz a képzeletre…
A Baker típusú váltó hat sebességfokozatot számlál, a hidraulikus vezérlés?
kuplung pedig Pro Clutch.
A tárcsák Ness Billet nevéhez f?z?dnek, 18′-esek. Az els? kerékabroncs mérete
130/70, míg a hajtókeréké 180/55. A fékrendszer is kiváló min?ség?, a munkát
két 11,5′-es lemez végzi (p4).
Kiegészít?k
Kormány: Ness & Battistinis C Thru,
Els? és hátsó fender: Jesse James,
Fényszóró: els?: Custom Headwinds; hátsó: Paul Yaffe,
Lábtartó szerkezet: Battistini C Thru,
Karburátortank: Battistinis Alluninium,
Olajtank: Battistinis.
Borítás: Yellow White House of Kolor (Terry Spencer),
Krómozás: London Croming.
Legutóbbi hozzászólások