KTM 950 Adventure alap változat
A KTM nagy határozottsággal és pontossággal halad lépésr?l lépésre, azon az
úton amelyet Stefan Pierer vezetése alatt kezdett meg. Stefan Pierer egy szinte
reménytelennek látszó helyzetb?l az európai motorgyárak között egy els?rend?
szerep felé viszi a céget. Az új kéthengeres a szimbóluma ennek a megújulásnak,
s?t a KTM azon szándékának is, hogy a terepjáró motorok sz?kös határaiból kilépve,
más nagyszer? és jövedelmez? piaci ágazatokban is kipróbálja magát. Viszont
Meoni 2002-es gy?zelme után a Párizs-Dakaron, az új terepmotor piacra dobása
következik és míg a nemrég a monacói Intermot-on bemutatott utcai modell, a
Duke 950 gyártására várunk, ezekben a napokban mutatják be kéthengeres rally-változatot,
a 950 Adventure-t, ami igen hivalkodóan illeszkedik be az immáron nagyon népes
többhengeres és többérték? endurók csoportjába.
KTM 950 Adventure S
A 950 Adventure, ami 2003 tavaszától lesz elérhet?, kétféle változatban lesz
gyártva: alap-, és ‘S’- változatban, de csupán néhány részletben térnek
el egymástól.
Az ülésmagasságban (880 ill. 915 mm), a felfüggesztések útjában
(230mm az alapváltozatban és 260 mm az ‘S’ modellnél), alvázmagasságban
(281 mm vs. 316 mm), a kerekek abroncsának színében (ezüst – fekete) és a motor
színében (ezüst/fekete ill. narancssárga/fekete)
Mindkét verzióban azonos motor kap helyet: kéthengeres, dupla tengelyes vezérléssel
4 szeleppel hengerenként, folyadékh?tés?, 6 sebesség? váltóval, 98 lóer? teljesítménnyel
8000 fordulaton, 95 Nm maximális nyomatékkal/6000 fordulaton
Legutóbbi hozzászólások