A 2008-as fekete szpesöl edisön után idén is puccparádéba vágja magát a Triumph megszámlálhatatlan tesztgy?zelmet és különdíjat bezsebelt sportmodellje. Az átalakítás ezúttal is kizárólag kozmetikai jelleg?, nem is kérnek érte sokat: 150 angol font az SE felára.
Jól áll neki a fehér, és a kék váz is valahogy kellemesen különleges.
A vázat és a leng?kart Szikrázókékre fényezik, a Gyöngyházfehér idomokon új grafikákban gyönyörködhetünk, a grafitszín? kerekekre pedig kék felnicsíkokat kanyarítanak a szorgos brit munkáskezek.
A technika maradt, csak a színek változtak.
A 675 SE technikája megegyezik a 2009-es fekete vagy piros változattal: soros háromhengeres blokk 126 lóer?vel percenként 12.600 f?tengelyfordulatnál és 73 newtonméteres nyomatékkal, mindenhogy állítható futóm? elemek (elöl-hátul külön gyors és lassú nyomófokozati csillapítás!), alul-felül radiális Nissin fékek, 162 kilós szárazsúly.
Selymeskék leng?kar, grafit kerekek, Pirelli Dieblo Supercorsa, felnicsík.
Egy darab itthoni, az utcán kis szerencsével nemsokára viszontlátható SE-r?l már biztosan tudunk: a Triumph magyarországi import?re már meg is rendelte saját példányát.
Legutóbbi hozzászólások