Nem hiszünk a szemünknek, ez csak valami rossz álom lehet. Talmácsi Gábor otthagyja csapatát, már Le Mans-ban sem indul. Íme a sajtóközlemény, b?vebben t?lünk a holnapi hivatalos sajtótájékoztató után…
Sajtóközlemény:
A magyar motoros és menedzsmentje kényszerhelyzetbe került, melynek hatására els?sorban Talmácsi Gábor érdekeit szem el?tt tartva kénytelen volt kezdeményezni Jorge Martinez cégével kötött kétéves szerz?dés felbontását.
Az évek folyamán hatékony együttm?ködés alakult ki az Aspar Team valamint Talmácsi Gábor és menedzsmentje között, azonban a szerz?dés felbontása mára elkerülhetetlenné vált.
Az ok többrét?:
– második motor hiánya,
– médiaképviseleti jogok egyoldalú megváltoztatása.
A 2009. március 31-i sajtótájékoztatón, melyet a Balatonring Team szervezett, még úgy t?nt, megoldódik a második motorral kapcsolatos probléma, hiszen a csapat új támogatóival közösen – Grupo Milton, Logistic Land, – Martinez úr ígértet tett arra, hogy a szponzorpénzb?l fedezni tudja a hiányzó forrásokat és a jerezi versenyen már Talma rendelkezésére fog állni a pótmotor. De nem történt változás a jerezi GP-re sem. Minden úgy volt, mint Katarban és mint Motegiben: egyetlen motor, minimális alkatrészekkel. Az ígéretek ígéretek maradtak.
Majd a menedzsment tudta és beleegyezése nélkül Talmácsi Gábor médiaképviseletéhez f?z?d? jogok egyoldalúan megváltoztatásra kerültek és minderr?l megtörtént a média (félre)tájékoztatása is. Ezt követ?en, valamint azt a tényt figyelembe véve, hogy hiábavalók voltak a korábbi kompromisszumot el?segít? javaslataink, hétf?n éltünk a szerz?dés által biztosított egyoldalú szerz?dés felmondási jogunkkal.
Ezután a Balatonring Team kedden este kiküldött egy hírlevelet Talmácsi Gábor nyilatkozatával, melyr?l a magyar versenyz? nem is tudott, a nyilatkozat nem t?le származik, illetve Talmácsi Gábor indulását tényként kezeli, holott a magyar motoros nem indul a Le Mans-i versenyen és ezzel a csapata is tisztában van.
Talmácsi Gábor nyilatkozata: „Az életem a versenyzés. Azonban elérkeztünk arra a pontra, amikor kénytelenek voltunk átértékelni, mérlegelni a helyzetet. Katar óta folyamatos rajtam a nyomás emiatt, és nagyon nehéz 250 km/h-val száguldani a pályán úgy, hogy az ember tudatalattijában ilyen dolgok vonják el a figyelmet, a kell? koncentrációt. Nem tudom, mit hoz a jöv?, de ennél az állapotnál csak jobb lehet.”
Stefano Favaro nyilatkozata: „A 2007-es VB szezon óta vagyunk kapcsolatban Jorge Martinez alakulatával és továbbra is úgy tartom, hogy a legjobb döntések egyike volt, amikor aláírtuk az Aspar Teammel a szerz?dést. A problémák akkor kezd?dtek, amikor a szezon legelején kiderült, hogy még sincs második motor. Majd úgy t?nt megoldódik a második motorral kapcsolatos probléma, hiszen a csapat új támogatóival közösen – Grupo Milton, Logistic Land, – Martinez úr ígértet tett arra, hogy a szponzorpénzb?l fedezni tudja a hiányzó forrásokat és a Jerezi versenyen már Talma rendelkezésére fog állni a másik motor. De nem történt semmi, majd az engedélyünk nélkül egyszer csak harmadik félhez kerültek olyan jogok, melyek évek óta a Faster Management kizárólagos jogai, holott az Aspar Teammel kötött szerz?désünk értelmében az érintett feleknek újra kellett volna tárgyalni egy újonnan megkötend? szerz?dés feltételeit. Gáborral közösen úgy döntöttünk, hogy felmondjuk a szerz?désünket és próbálunk másik megoldást találni a folytatásra. Gábor meglév? partnerei, élükön f?szponzorunkkal a MOL-lal, továbbá a T-Mobile, Henkel Magyarország, Dreher Sörgyárak biztosítottak bennünket támogatásukról.”
Legutóbbi hozzászólások