Bárcsak más apropóból hallhatnánk Talmácsi Gáborról mostanság, mint a második motor és médiajog hajcih?. Nem kis meglepetést okozott világbajnokunk hirtelen és könyörtelen felmondása, Jorge „Aspar” Martinez sem tapasztalt még ilyet eddigi pályafutása során – mondta.
Pedig ez nem lehet igaz, nem Talma az els? versenyz?, aki kilép egy csapatból, mert azok nem biztosították számára a megfelel?, nem hogy „megígért”, de egyenesen szerz?désben foglalt feltételeket.
A médiajogok kérdése már komplikáltabb, hiszen míg a jerezi boxban egyértelm? jelei mutatkoztak a tartalékmotor ott nem létének, addig azt, hogy ki mit kommunikál, kinek és milyen pénzekért, nem lehet nyomon követni, és a szerz?dés pontos részleteit sem ismerhetjük. Amúgy a Le Mans-i paddock szemtanúi szerint az addigra befogott kettesszámú Aprilia RSA nem olyan RSA volt, mint kellett volna lennie. Ha valóban egy régebbi, „átmatricázott” motor volt, akkor az csak arra kellett, hogy Martinez tudjon mit lobogtatni, nem pedig arra, hogy gyorsan mehessen vele Gábor.
Mindenesetre a két fél leült, beszélgetnek, érveket, igényeket és érdekeket ütköztetnek, éppen most. Biztos eltart majd egy ideig, a reggeli remélhet?leg b?séges, de nem gyomrot megül? volt az uraknak. Várhatóan ebédre végeznek is, délután várható a végszó. A Balatonring Team sajtótájékoztatót tart fél háromkor, és Talmáéktól is bizonyosan várhatunk szót még a mai napon. Igzi…
250-ben maradni nem lenne rossz, oda való Talma, a Grand Prix-be, ? is egyértelm?en kifejezte szerelmét a speciál világbajnokság iránt. De mi van, ha nem tudnak megegyezni? És mi van, ha a Scot Hondás hír is humbug volt csupán, akár 250-es, akár 800-as motorról volt szó? És ha nincs semmilyen másik gépés ajánlata Talmának sehonnan? Akkor van itt a baj? Koránt sem. Talma és Stefano egy múlt heti rádióinterjújukban elmondták ugyanis, hogy egyenesen a superbike szervez?i keresték meg ?ket, ajánlottak nekik vébés superbike-ot. Csapat és feltételek egyel?re nem ismertek.
Pár óra és kiderül.
Legutóbbi hozzászólások