Aki eddig nem akart Rossi lenni, az a vasárnapi el?zése után már biztosan meggondolta magát. Barcelona óta tinik tömegei rágják apuci fülét egy kis 125-ös vasért. Jó hírünk van számukra: a Yamaha a kis Aerox mellett az YZF-R125-öst is beöltöztette a Fiat Yamaha színeibe, most már csak egy Rossi replika sisak kell és teljes felszerelésben lehet men?zni a diszkók el?tt.
Rossi sikereit évr?l-évre egyre többen próbálják meglovagolni. Egy komplett iparág épült ki már a mágikus 46-ossal ellátott ereklyék legyártására és forgalmazására. Akiket vonzanak ezek a kis csecsebecsék, azok figyelmébe ajánljuk a Motoroázis termékpalettáját. Szóval Rossinak lenni jó. A tévé el?tt ülve, a versenypálya mellett szurkolva, és a forgalomban karcolva.
Ebben lehet partnerünk a Yamaha új marketingfogása, a Fiat Yamaha – Rossi replika YZF-R125-ös. A kis nyolcadliteres csupán a fényezésében tér a széria változattól, m?szakilag nem nyúltak hozzá a kicsikéhez. Nem is versenyzésre hívták életre, csupán a Doktor vanabik egójának ápolására. A fényezés ennek ellenére a legkevésbé sem hasonlít Rossi M1-esének kontúrjaira, de ez egyáltalán nem baj.
A tervez?k eltalálták a még ízléses határt a fehér és a kék színek keverése között. A fényszórók feletti logók emlékeztetnek a fényezés származására, az egész dizájn egyben van és kész. A hasábjainkon már bemutatott speciális R1-ekkel ellentétben, nem csak a franciák sajátja lesz a Fiat Yamaha replika, az egész európai piacot elárasztják vele a hangvillások.
Az el?zetes információk szerint 600 euróval lesz majd vastagabb az ára, mint a mezítlábas modellnek, de ki a francot érdekel, ha a Valentino Rossiként kezdhetjük el a motoros éveinket. Egyébként magának a Doktornak is bejött a kicsike, err?l tanúskodik az a kép is, amit ebben a galériában találtok, a többi remekül sikerült sajtófotó társaságában.
Legutóbbi hozzászólások