A német Krefelder LSL m?hely Triumph motorok átépítésére szakosította magát – itt bemutatásra kerül? munkájuk egy Thruxton-alapokon életre hívott cafč racer, mely a T-Clubman nevet kapta.
Módosították az els? felfüggesztést és a fékberendezést (el?re Nissin féknyergek kerültek), újrafényezték a motort, cserélték a kormányt és a 17′-es küll?s felniket, a lámpatesteket.
A blokkot ‘felhúzták’, hozzányúlva a kompresszióhoz, az áttételhez és a kipufogóhoz – a T-Clubman így 76 lóer?t ad le 6.800 percenkénti fordulaton, legnagyobb forgatónyomatéka 88 Nm 5.800-on.
A motor menetkész tömege 220 kg. A német m?helyt?l az átalakításhoz szükséges egyes alkatrészeket illetve a komplett motorkerékpárt is meg lehet rendelni, de érdekl?dhettek az LSL hazai import?rénél, az X-Bike-nál is.
Legutóbbi hozzászólások