EST. 2002

Aprilia Xrambler és Moto Guzzi SCR


Szeretünk arról álmodozni, hogy a világ nincs éppen anyagilag térdre rogyva, és hogy friss, új motorokat okádnak magukból a gyárak, mintha muszáj lenne. Ebben az esetben az is felettébb tetszet?s lenne, ha a megszokottal ellentétben a nagyobb gyártóknál is felütné a fejét némi extravagancia, egy kis ?rület és ebb?l néhány olyan modell születhetne, melyeket ugyan nem lehetne túl nagy példányszámban értékesíteni, viszont az ért?knek és a motorozást egy kicsit másképpen látóknak többet jelentenének a világon mindennél.

Oberdan Bezzi motoros photoshop-virtuóz legutóbbi, a motorinfón bemutatott munkája a GSX-R alapú SuperKatana volt, amivel a suzukis sportoscsupasz-fanokat kívánta elkápráztatni, ezúttal pedig az olasz motorok szerelmeseinek kínál két guszta scramblert, valamint azt is bemutatja, hogyan képzeli el ? a rebrandinget a Piaggio-csoporton belül.

Aprilia Xrambler 750

Az Aprilia Shiver vázát, és annak V2-es 750-es blokkját felhasználva „épített” egy-egy olyan motort az Aprilia és a konszerntárs Moto Guzzi számára, amivel egyaránt otthon érezhetnénk magunkat egy városi kávézó el?tt, egy hegyi szerpentinen, vagy éppen azon kívül, könnyed erdei terepen.

Moto Guzzi SCR 750

Külön figyelemreméltó az ötlet, miszerint nem csak a Suzuki RM-Z m?ködhet Kawasaki KX-F-ként, vagy a V-Strom KLV1000-ként, de miért ne matricázhatnánk át egy Apriliát Moto Guzzivá? Amúgy is a modellpaletta felfrissítését t?zték ki célul a patinás olasz gyártónál a 2010-es évadra, miért ne kezdhetnék ezt egy rebrandingelt Apriliával? Szerintünk ez akár vezethetne is valahová…

ugrás fel