Amint a mellékelt ábra is mutatja, potyognak az újdonságok a Felkel? Nap országának motoros seregszemléjér?l is. Itt van mindjárt annak a Suzukinak a Burgman-átirata, amely éppen két esztendeje már el?állt egy ‘környezetbarát’ újdonsággal.
A 2007-es tokiói motorszalonon mutatkozott be a hamamatsuiak Crosscage névre keresztelt hidrogénüzem? prototípusa, amelyet nem nézett ki rosszul, de valószín?leg nem gondolták elég komolyan ahhoz, hogy valóságos szériagyártás vegye kezdetét.
A Suzuki idén az üzemanyagcellás technológiát helyezi el?térbe, és egy lényegesen életszer?bb modellel lép színre: a Burgman Fuel Cell Scooter ötletével.
Az üzemanyagcellás er?forrás egy légh?téses egység, amely könnyed, kompakt és meglehet?sen egyszer?. Egy 70 MPa nyomás alatt lév? hidrogéntartályból jut el az üzemanyag a ‘motorba’ – ez egyébként a valaha motoron alkalmazott legnagyobb nyomás a japán szakírók szerint. Az egészet egy robosztus vázszerkezet védi, ami a rendszer mechanikai biztonságáért is szavatol.
Legutóbbi hozzászólások