Csak apró részleteiben újul meg a Granpasso 1200 a következ? esztend?ben. A modellt az ‘országúti enduró’ kategóriában szokás említeni, és mi tagadás, egyike a kis létszámú osztály jeles tanulóinak. Inkább aszfaltra való túramotorként kifejtett hatékonyságát méltatja a teszt-irodalom: az enyhe különbség az lesz a jelenlegi és a 2010-es változat között, hogy utóbbit a terepre legalább annyira ráhangolták.
Ez leginkább a futóm? átigazításán mutatkozik meg: a m?veletsorozat eredményeképp a motorkerékpár legnagyobb megengedett össztömege már 430 kg. Új dizájnt kaptak a küll?s felnik (Excel), változott a gumírozás, új kormánycsutkák és lábtartók érkeztek. És nem utolsósorban sokkal offródisztikusabb a megjelenés is, ha jobban megnézzük a képeket – noha els? blikkre, f?leg ha hunyorítva nézünk rá, er?sen ducatoid. A küllemet illet?en le a kalappal a tervez?k el?tt.
Klikk a képre, részletgaléria nyílik!
Motorilag az új befecskendezést kell megemlíteni, ami a lambda-szonda áthelyezésével is járt. Egyike a legutoljára eszközölt módosításoknak a nyereg alatti h?véd? elem, ami amellett, hogy gátolja a nyereg átforrósodását, az Öhlins rugóstag szigetelésére is szolgál.
Legutóbbi hozzászólások