A gyári Yamaha csapat Lorenzo fel?li oldalát három olasz mérnök hagyja el, két elektronika-specialista, Battaglia és Zugna urak, illetve egy telemetrista, signor Luzzi. A három szakember új kenyéradója a HRC lesz, jelesül Andrea Dovizioso privát szféráját népesítik majd be 2010-ben.
Mondhatjuk-e a hír kapcsán, hogy a motorelektronikáját házon belül fejleszt? Honda a Marelli termékeket alkalmazó Yamahától szippantja el az agyakat? Biztosan komoly ismeretanyagot hoznak magukkal a fent említett szakemberek, az érintettek döntésének mégis inkább praktikus vetülete van.
A HRC-n belüli, mondjuk így, B-csapatnak, a Pedrosáéhoz képest kevésbé támogatott Dovi-féle oldalnak nagy szüksége van arra, hogy még az ideinél is hatékonyabban tudjon m?ködni, ehhez pedig elengedhetetlen, hogy a mérnökök a szó szoros és átvitt értelmében egyaránt egy nyelvet beszéljenek a versenyz?vel.
Persze ki ne emlékezne az utóbbi évtized bizton legbotrányosabb átigazolására, amikor a 2003-as szezon végén a Hondát nemcsak Rossi, hanem Jeremy Burgess és a komplett technikai stáb hagyta ott a Yamaháért, miután a Honda világbajnokságot nyert az olasszal, el?tte pedig ötször masíroztak a végs? sikerig Mick Doohannel.
Legutóbbi hozzászólások