EST. 2002

Hyosung GV700 Classic: sok cruiser kevés pénzért

Idehaza nem elhanyagolható eladási sikereket értek el a Hyosung V-kettes 650-es utcai modelljei az elmúlt években, de a GT650 és változatainak relatív szárnyalása mellett a GV650 Aquila sportcruiser kevesebb figyelmet kapott, valószín?síthet?en kissé skizofrén énje miatt. Az új, átfésült GV700 klasszikus cruiser értékek bevetésével kívánja behozni a lemaradást.

Az új Hyosung soft-choppert nagymértékben a „régi“, de továbbra is a kínálatban maradó Aquila technikájára építették fel a kóreaiak. Az acél bölcs?váz és a folyadékh?téses, injektoros V-kettes „apróbb módosításokon esett át“ – állítja a gyártó.

Sokküll?s kerekek és szimpla tárcsa elöl – a cruiseresítés el?nyös és talán kevésbé el?nyös velejárói

A DOHC vezérlés? er?forrás henger?rtartalmát 647-r?l 680 köbcentiméterre emelték, a hengerenként négy szelep és a karbonszál er?sítés? bordásszíjas szekunderhajtás maradt, az injektort azonban egy Bosch egységre cserélték.

A teljesítmény 72 lóról 66-ra csökkent, newtonméterekb?l azonban egyel többünk lesz a GV700-asban, egészen pontosan 63, 7500-as fordulaton. De ami egy effajta motorkerékpárnál sokkal többet nyom a latban, mint holmi technikai adat, az a stílus, ezen a téren pedig nincs mit szégyellnie a Classic-nak.

Klikk a képre a többi fotóért!

A hagyományos irányba néz? és az amerikai cruisereket idéz? módon porvéd?vel vaskosított teleszkópvillák; a mély, szoknyás sárvéd?k; a 18 literes duci tank és az el?bbire leköltözött analóg órás m?szeregység, valamint a szép nagy, dupla krómcsövek formáiba még a csíp?snyelv?ek sem tudnak nagyon belekötni, a kényelmet a néhány centivel alacsonyabbra költözött, az Aquiláénál sokkal b?kez?bben párnázott ülések szavatolják.

A GV700 Classic gyártására februártól áll át a gyár, a magyarországi forgalmazás májusban indul. Az el?d Aquila 1.975.000 forintba kerül(t) regadóstul, de még a „nagychopperesebb“ 700 Classic sem fogja átlépni a kétmilliós lélektani határt. 1.990.000 forintos regadós áron érkezik nyár elején a kereskedésekbe a GV700 – a Hyosung ár/cruiser aránya továbbra is kiválónak mondható.

ugrás fel