Egyre csak b?vül és b?vül a Yamaha Fazerek családja, Iwata nagyon rápörgött az átlagos, mindenre jó csupasz motorok kérdésére, ami nem is csoda – a világgazdaság rogyadozási id?szaka alatt aki motorkerékpárt vásárolna, az ilyet keres.
A hátsó kereket (végre) féktárcsával lassíthatjuk.
Felbukkantak a legújabb Yamaha Fazer képei, ezúttal a legkisebbikr?l, a 250-es „újról”. Idéz?jelben az új, igen, hiszen csupán az eddigi, Európában YBR250-ként emlegetett vas felfrissített verziójáról beszélünk, amit a típus számára legnagyobb, dél-amerikai piacon már eddig is Fazer 250 ként ismertek.
Ezúttal nincs beetetéses képcsöpögtetés, (egy 250-es munkamotornál mosolyognánk is, ha lenne) a Yamaha PR-részleg hivatalosan még egy árva mukkot sem adott ki Fazer 250-ügyben. De köszönjük meg az információs világhálónak – a várhatóan 2010 ?sszel, vagy talán 2011 tavasszal a szalonokba kerül? új egyhengeresr?l már most tudunk egyet, s mást.
Innen nézve akár még FZ8-nak is elmenne.
Például hogy a 4000 eurós limit alatt kívánják tartani az árát, vagyis igazi pénzbe átszámolva nem fogja elérni az egymillió forintot a 250-es légh?téses egyhengeres. Ezt jobban is teszi, hiszen 1,3 millióért már VTR250-et kapunk, kétszer annyi hengerrel és tízszeres stílusszorzóval.
Az el?d YBR250 mellett t?nnek fel a mindenhol új m?anyagok („h?t?takaró”-, farok-, és ülés alatti oldalidom), de az új formák igazán az újrarajzolt lámpákon, azon belül is az ?bercsinos hátsón kelnek életre. Az els? lámpa – ha már Fazer lesz a neve – magáévá tette a nagytestvérek formavilágát, és a m?szerfal is a megszokott „mutatós fordszámmér?, LCD minden más” sémát követi. Az YBR-nek, ugye emlékszünk, két kerek m?szere volt.
Ez egy Fazer lámpa. Kétségtelenül.
Változott még a majrévas is, ami jó, mert így már nem keverhet? össze egy filléres hajlított vascs?vel, ami viszont visszalépésnek számít a külalak tekintetében – legalábbis egyesek szerint – az a hátsó idomba illeszked?, a féklámpa körülötti indexek elt?nése, de legalább a lapát nagyságú rendszámtáblatartó-sárvéd?t sikerült egy filigrán darabra cserélnie a Yamahának.
Az el?zetes infók nem szólnak tömeg és teljesítmény adatokról – túl nagy eltérést az YBR250 138 kilós száraz tömegéhez és 21/20 LE/Nm értékeihez képest ne várjunk – s?t, még arról sem tudni semmit, hogy egyáltalán érkezik-e Európába a régi/új kis Fazer, és ha igen, akkor melyik piacokra. Ugyanakkor nem fogadnánk ellene, hogy lesz idehaza.
Legutóbbi hozzászólások