Nagy jelent?séggel bír a 2010-es év a Suzuki számára: idén volt száz éve annak, hogy Michio Suzuki san életre hívta cégét (igaz hogy kezdetben még nem motorokat gyártottak, de mindegy), illetve idén lett 25 éves a GSX-R sorozat is.
Hamamatsu a fentiek miatt már ünnepl?be öltöztette a GSX-R1000-est – az arany Nagygixerb?l ezer darabot fognak legyártani. Most újabb évfordulós GSX-R-ek t?ntek fel a színen, pontosan egy-egy példány a „kicsikb?l”: a 600-as és a 750-es is a szülinapi buliba készül!
Suzuki GSX-R600 L0 25th Anniversary Edition: kipufogó, villahíd-plakett és egy 1999-es fényezés…
Egy számozott származási bizonyítvány, egy gravírozott villahíd-takaró és egy Yoshimura GP Evo III slip-on kipufogódob lesz a jubileummotorok tulajdonosainak jussa, no és persze a lényeg, a „régi” GSX-R-eket idéz? speciális fényezés.
A 600-as változat az 1999-es-, míg a 750-es az 1996-os GSX-R-ek akkori festését utánozza, azokét a motorokét, melyeket a szleng a mai napig csak SRAD-ként emleget, hiszen rajtuk jelent meg el?ször Suzukin a torló nyomás feltöltés? légsz?r?ház, a Suzuki Ram Air Direct rendszer, és ezt büszkén viselték is idomaikon.
…és ugyanaz 750-esben és 1996-os fényben. Részletképek a galériában. Klikk a képekre!
A SRAD matrica azóta már lekopott a GSX-R-ek farokidomáról (pedig még a legújabb L0-ás kiadásokon is így hívják ezt a rendszert), de a sport Suzukik iránt továbbra is rajonganak a motorosok világszerte: a legelvetemültebbeknek készült a két speciális kiadás.
Szépséghiba az egész banzájban, hogy az évfordulós kicsik ötlete a brit Suzuki import?r fejéb?l pattant ki, így az összesen legyártott (illetve átalakított) huszonöt-huszonöt darab egyedi Anniversary-Kisgixer a szigetország suzukisainak kiváltsága marad.
Legutóbbi hozzászólások