A Piaggio csoport folyamatosan fejleszti termékpalettáját: ennek szellemében megújul a háromkerek? MP3 robogó – az alapkivitel és az LT verzió. 300 köbcentiméterig n? a lökettérfogat, ami nagyobb teljesítményt és nyomatékot von maga után, f?ként az alacsony fordulattartományban, ezenfelül még mosolygósabbak a fogyasztási adatok is.
A löket és furat-növelt háromszázas, befecskendezéses egység 22 és fél lóer?t vonultat fel 6.500 percenkénti fordulat mellett, és 23,2 Nm-es forgatónyomatékot prezentál szintén 6.500-on, túlszárnyalva ezzel a negyedliteres gyártmányt, melynek helyébe lép.
Még jobb gázreakciókról és alacsony fordulati nyomatékról regél a katalógus, meg persze kényelemr?l, agilitásról – ezen erényeknek a 250-es változat sem volt éppenséggel híján. A 300-as MP3 egyedi módon Ride-by-wire elektronikát kap, abból is olyat, ami immár teljességgel nélkülöz mindenféle mechanikai kapcsolatot a gázkar és a pillangószelep között.
Az MP3 2010-es átdolgozása a küls?ségeket is érintette természetesen: az új ‘autószer?’ h?t?rácsra rendkívül büszke a Piaggio, de ezzel nyilván inkább csak a szélesebb els? nyomtávú, lábfékes LT-verzióra kívánják felhívni az autósok figyelmét – merthogy egyes piacokon az LT-ket ?k is vezethetik.
A fényszórók ezüst házat kaptak, a szélvéd? – szintén mint egy prémium-szer? autón – kékes színezés? lett, az utas pedig megkapta szériában a hasznos kis háttámlát.
Legutóbbi hozzászólások