A 2009-es tokiói motorshow sztárja volt a hangvillások standján az EC-03 koncepciója. Jelentjük, életre kelt az elektromos szörnyeteg, szeptember elsejét?l beveszi a felkel? nap országát, majd átszivárog Európába (Amerika kimarad a szórásból), de minden bizonnyal Kína lesz a zéró emissziós scooter paradicsoma.
Az elektromosságban van a jöv?. Egyre több motorgyártó vágja bele fejszéjét a hibrid és a zéró emissziós életfába: az elmúlt hetek híre a Piaggió MP3 300-as hibridje, vagy a Honda EV-neo full elektromos kisrobogója. Utóbbinak állít konkurenciát a világ második motorkerékpárgyára.
Hálózatról tölthet?, lithium-ion akkumulátor hajtja az EC-03-ast, katalógus adatok szerint 43 km-es hatótávolsága lesz ideális városi körülmények közepette. Ugye azt mondani sem kell, hogy a Tököli út és en-block Budapest nem számít ideális városi kondíciónak? Így jó, ha 25 kilométert kibír az elektrobringa.
A bevásárlásokat sem ezzel kell majd megejteni, hiszen nem sok (értsd: zéró) csomagteret hagytak a hangvillás mérnökök a kicsikén. Ránézésre akár egy bicikli, de nem ezért kell szeretni. Munkába járásra alkották meg a környezettudatosság jegyében. A kérdés már csak, hogy nekünk, magyaroknak kell feln?ni hozzá, vagy fordítva?
Legutóbbi hozzászólások