Újabb és újabb produktumokkal támad az elektromos szektor, ezúttal egy versenymotor került el? a Mission Motors m?helyéb?l. A Mission One projekt után, ami a gyártó els? ilyetén próbálkozása volt, megérkezni látszik a Mission R is, ami kifinomultabb, letisztultabb, meg ami kell.
Keresik az egyensúlyt az elektromos konstrukt?rök, és a munkáikat elnézegetve egyáltalán nem járnak rossz nyomon. Attól még ugyan messze vannak, hogy a bels? égés? blokkokkal teljesítményt tekintve pariban legyenek, de a 141 lóer?s adat azért már figyelemre méltó, a 155 Nm-es nyomaték meg még úgy.
Versenypályára termett remek ez, amihez egy tejesen új akkumulátor-csomagot (14,4 kWh) használtak fel egy háromfázisú AC motorral, ami fékezésnél energiát takarít meg (Kers) – össztömege 247 kilogramm, amib?l azért még lehet faragni. Váza egy króm-molibdén anyagú ferde szerkezet, ruházata könnyed karbon.
A blokk éppen a Mission R gravitációs középpontjába került. Tengelytávja alig pár milliméterrel tér el egy Ducati 1198-asétól, mindennel együtt a Mission R vélhet?en az egyik legagilisebb és legkiegyensúlyozottabb elektromos versenymotor, amit valaha gyártottak. És nem is néz ki rosszul.
Minden bizonnyal találkozunk vele a TTXGP sorozat keretein belül, rajthoz áll a nevesebb ‘zöld’ versenyeken, a Laguna Seca-i e-Power bajnokságon és a Man szigeti TT Zero viadalon.
Legutóbbi hozzászólások