Megértjük, ha a motoros régi iskola hazai kedvel?i kezdenek frusztrálttá válni, mi is azok vagyunk. Az elkedvetlenedés a Honda CB1100-zal kezd?dött, miután hivatalosan is meger?sítették, hogy az aranyszárnyas retróvas csak Japánban lesz kapható.
A Honda azóta sem adta jelét, hogy a CB-t akár a tengerentúlon, akár az öreg kontinensen elérhet?vé akarná tenni – hogy a fene enné meg ?ket! És most itt a legújabb csalódás tárgya, a Kawasaki W800 Cafe Style. Igen, kitaláltátok, ez is kizárólag a japán retristák játékszere lesz.
|
|
Update: A DMC Kft. ránk szólt, a két alkatrész, ami a Cafe Style-t Cafe Style-á teszi, vagyis a fejidom és az ülés az európai W800-okhoz is kapható gyári kiegészít?ként, lásd a hivatalos W800 oldal kiegészít?k menüpontja alatt! Árat egyel?re nem tudunk, de „hamarosan…” A lenti cikket kéretik ennek fényében értelmezni! |
A szép ülés és retró fejidom miért nem csak a japán motorosoknak jár! Keresd a gyári kiegészít?k között!
Pedig igazán nem lehet azt mondani a café racer szer? átalakításon átesett Kawasakira, hogy nem állná meg a helyét, akár a gyári kávézóversenyz? stílus egyik legjelesebb képvisel?jével, a Triumph Thruxtonnal szemben. Ugyan a Kawa régiesebb, urambocsá retróbb nála, de ez még nem zárná ki a piac ezen résében keresgél? vev?k kegyeiért folytatott harcban, s?t.
A Kawasaki W800 Cafe Style egyébként szinte teljes mértékben az alap W800-ra épül, semmi számottev? szerkezeti átalakítást nem ejtettek meg rajta, csupán pár új kiegészít? került fel a motorra, és a pár itt szó szerint értend?: a Cafe Style-ok jellemz? fényezéseit leszámítva az enyhén Mad Maxes fejidomot és az egyszemélyes ülést véltük felfedezni a Kawasaki Japan gyári fotóin, mint különbséget az európai W800-akhoz képest. Ami érdekes, hogy a hátsó lábtartó fennmaradt. Lehet, hogy mégsem egyszemélyes az az ülés?
Csak a fekete változaton fekete a blokk és a kipufogó, de ezt már sajnos nem kaphatod meg gyári alkatrészként!
A Café Style három színösszeállításban készül. A narancsos és a british racing greenre emlékeztet? zöld fényezés? változatokon a kerekek, a kipufogó és a blokk is ugyanolyan, mint a „simán” (azaz fénylik), viszont a fekete változat kipufogóját és a kéthengeres, királytengelyes er?forrást is a sötét színnel vonták be, míg a kerekek „versenyarany” szín?ek lettek – vitathatatlanul így a legvagányabb a W800. Kár, hogy csak Japánban.
Legutóbbi hozzászólások