EST. 2002

Moto3: beszáll a Sherco is


Egyre intenzívebb érdekl?dés övezi a 125-ös világbajnoki géposztályt jöv?re felváltó Moto3 kategóriát – és olyan gyártók részér?l is, akiket korábban nehezen tudtunk volna elképzelni a GP világában. Ilyen például a leginkább a terep- és a triál szakágban jelesked? Sherco, amely a Moro Racing nev? versenym?hellyel közösen készül Moto3-versenylovat alkotni MR3-GP11 kódjellel.

A Sherco már korábban is kommunikálta, hogy szívesen nyitna új távlatok felé, és a Moto3 megjelenésével az id? úgy látszik, elérkezett. A Moro Racing annak a Franco Morónak a tuningm?helye, aki évekig az Aprilia versenymérnöke volt, tapasztalata tehát akad nem kevés. Az MR3-GP11 blokkja az a 250-es négyütem? egyhengeresnek egy felhúzott változata volna, amely a Sherco 250-es enduróiban is dolgozik.

Áttételezését teljesen átalakították és nagyobb fordulattartományt képes elérni, mint a terepmotorokba szerelt egység. A blokk kompakt méretei lehet?vé tették Moróéknak, hogy a blokkot egy klasszikus, GP125-ösökre szabott vázba ültessék. A maga 77 kilogrammjával az MR3-GP11 teljesen megfelel a kategória átlagának.

A motorkerékpár hatvan napos szállítási határid?vel akár meg is rendelhet? már február végét?l, egyel?re nem közölt áron a Moro-m?helyt?l (www.mororacing.com) különféle fékekkel, felfüggesztésekkel és felnikkel. A közeljöv?ben utcai változatban is gondolkodnak az olaszok 125-ös, 250-es és 300-as, illetve elektromos hajtású motorral szerelve.

ugrás fel