Át lettünk verve, kérjük szépen! A Ducati marekting részlege elhúzta el?ttünk a mézesmadzagot, majd jól tarkón vágott minket egy méretes péklapáttal. Az általunk is nagyon várt 2.0-ás 990 köbcenti szabály els? gyermekének éppen csak a gurgulászását engedték hallatni, a visítós résznél sajnos lekeverték az atmoszféra sávját a belinkelt videóban. A blogonaiak tegnapi akciója egyben jelzésérték? is lenne? ?k már 2012-re koncentrálnak?
De mi lesz így az idei világbajnoksággal? Lélekben feladták volna a harcot a HRC legénység ellenében? Aligha, csak nyílván könnyebb a nulláról építkezni, mint a meglév?b?l versenyképeset faragni. Jerezben bemutatkozott a vörösek GP12-es kódjel? fegyvere Valenti Rossival a nyeregben.
"A fejlesztések szempontjából fontos, hogy milyen visszajelzéseket kapunk a versenyz?inkt?l. Az els? körök után elégedettek lehetünk az elvégzett munkával, és ez optimizmussal tölt el minket a jöv? nézve. Tudjuk jól, hogy az ellenfeleink is keményen dolgoznak a jöv? évi motorjaikon, de ez a tény még inkább inspiráló számunkra." – mondta a Ducati tech-guruja, Filippo Preziosi Vale els? körei után.
Rossi soha nem tudta megszeretni a 800-as er?forrásokat, és véleményét nem is rejtette véka alá a múltban. A 990 köbcentis blokkok visszatapsolásából talán ? profitálhat a legtöbbet (milyen érdekes, hogy a MotoGP történelem mindkét ezres világbajnok a Ducati alkalmazásában áll), a GP12-r?l sem tudott semmi rosszat mondani.
"Boldog vagyok. Szeretem a GP12-?t. Véleményem szerint sokkal élvezetesebb vele motorozni, mondom ezt úgy, hogy az els? körök azért bizonyították, hogy van még dolgunk b?ven. Az egész motor sokkal simulékonyabb, mint a mostani, a blokkot már most jobban élvezem, és imádom benne azt is, hogy egész finoman lehet csúsztatni a kanyarokban. Ezzel a géppel fogok jöv?re versenyezni, szóval külön öröm számomra, hogy már ilyen korán pályára gurulhattam vele." – összegezte a tegnapi tesztnap tapasztalatait a kilencszeres világbajnok.
A munka nem áll meg, a mai nap Nicky Haydené, ? fogja vallatni a jerezi aszfaltcsíkon a Big-bang Desmót. Kíváncsian várjuk az amerikai világbajnok élménybeszámolójat az ezres szörnyetegr?l.
Legutóbbi hozzászólások