A Magyar Bajnokság technikai KO-ját és a részleges bokaszalag szakadást még nem heverte ki Kispataki, amikor értesült arról az örömteli hírr?l, hogy mégis ott lehet az Endurance Világbajnokság els? fordulóján, habár tavalyi csapata az RMT21 visszalépet.
Viktor a magny-coursi viadalon az MCS Racing – Ipone színeiben indulhat Superstock 1000-es kategóriában. Az olasz székhely? csapat 2001-ben kezdett az Endurance közegben, tavaly az év végi elszámolást nyolcadikként zárta kategóriájában. Idén egy K10-es Suzukival versenyeznek, Pirelli gumikkal. A csapat további versenyz?i a svájci Michael Savary és a szlovén Janez Prosenik.
A csapat figyelmét Viktorra a Pirelli mérnöke hívta fel, aki együtt dolgozott a 24 éves versenyz?vel tavaly Rijekában, Katarban és Bahreinben. Az MCS vezet?sége emlékezett Kispatakira nem csak a közel-keleti sikerek kapcsán, hanem 2003-as "bajnoki debütálására" az Alpok-Adria Bajnokságban. Továbbá bíznak abban, hogy hatalmas tapasztalattal rendelkezik mind a Pirelli, mind a GSX-R 1000 versenytulajdonságairól.
A Honda marad a garázsban: Franciaországban újra Suzukin húzza a gázt Kispataki
Április 14-én, csütörtökön 12 órakor a hivatalos szabadedzéssel megkezd?dik a 2011-es Endurance szezon, Viktor ezen az edzésen próbálja ki el?ször új csapata motorját. Cél természetesen, mint minden versenyz? számára a pontszerzés, a pódium, tehát kihozni a lehet?ségekb?l a maximumot.
"Örülök, hogy lehet?ségem van elindulni Magny-coursban, hiszen tavaly nagyon megtetszett az Endurance világbajnokság közege. Remélem sikerül hamar összerázódni a csapattal, a versenyz?kkel, hiszen a jó eredményhez ez elengedhetetlen." – nyilatkozta Kispataki.
forrás: Viktor management
Legutóbbi hozzászólások