Jorge ‘Aspar’ Martinez legenda volt a kisebb vilábajnoki kategóriákban versenyz?ként, és aztán csapatmenedzserként is maradandót tudott alkotni. Évek óta a legüt?képesebb legénység az övé a nyolcadliteres géposztályban, és a Moto2-ben is kezdenek jövögetni az eredmények. Stabilnak mondható szponzori háttere pedig lehet?vé teszi a MotoGP-projekt finanszírozását, ahol sok minden ugyan nem f?z?dik még az Aspar névhez, de ami késik, nem múlik.
Ha elfogadjuk az alaptételt, miszerint a kemény munka meghozza gyümölcsét, a sikereknek a királytagóriában is érkezniük kell el?bb-utóbb. 2012 fontos év lesz a csapat számára is, hiszen elt?nik a 125, a legnagyobb osztályban pedig ezer köbcentis versenygépek váltják fel az eddigi GP-formulát. Könnyen lehet, hogy a jelenlegi egyedüli Aspar-pilóta, Hector Barbera társat kap, és az együttes két motort állít ki a soron következ? bajnoki kiírásban. Martinez úrék a hírek szerint a Ducatival tárgyalnak a Desmosedicik szállításának feltételeir?l.
Mindenki aki számít: Team Aspar 2011
Gino Borsoi, a 125-ös csapat vezet?je így nyilatkozott a minap: „Valóban gondolkodunk egy második motor lehet?ségén a MotoGP-ben, és már egyeztettünk err?l a Ducatival. A költségek sajnos nagy problémát jelentenek, de nem lehetnek befolyással az elképzelésünkre. Támogatókat keresünk, és meg kell valljam, nem egyszer? elmagyarázni a cégeknek a terveinket és a bennük rejl? potenciált.”
Az Aspar természetesen marad jelenlegi sikerei helyszínén, a legkisebb kategóriában, amely négyütem? lesz és Moto3-nak fogják hívni. Az els?dleges cél a versenyképesség meg?rzése ebben az új valóságban, ami egyébként szintén nem kevés forrást elvisz. Ezért a MotoGP-s második motor célkit?zés ugyan, de nem prioritás.
Legutóbbi hozzászólások