A hangvillás gyártó terepmotorjain két évvel ezel?tt söpört végig az újítás szele, a 2009-es nagy modellfrissítés során a négyütem? MX1-es és MX2-es versenymotorok megkapták új ruhájukat, az YZ450F pedig azzal a bizonyos „elöl be, hátul ki” típusú, mer?ben új motorblokk-koncepcióval gazdagította a felhozatalt. Azóta nem sok változott, és a jöv? évi motoroktól is csak finomításokat várhatunk.
YZ250F
A kisebbik 4T bütykösgumison végrehajtott legfontosabb változtatás az enyhén átpiszkált motorbeállítási értékek, a megváltoztatott méretezés? szívótölcsér, egy új porlasztó (Keihin FCR-MX39) és egy könnyebb dugattyú alkalmazása. K özép és fels?tartományi fordulaton jelent?sen javult a gázreakciója a 250-esnek, ígéri a Yamaha.
Yamaha YZ250F 2012 – klikk a galériáért!
A futóm? csak elöl változott. Nem látszik rajta, de teljesen új az els? teleszkópvilla-pár a negyedliteresen, az er?sítés hatására a csavaró er?ket 150%-kal jobban bírja, precízebb lett általa a kormányzás. A 2012-es YZ-F-modelleket aranyszín? láncukról fogjuk felismerni.
YZ450F
Túl sok újdonságot még véletlenül sem vártunk a négyötvenesre, a két évvel ezel?tti óta technikailag amúgy is ez a motor a legfejlettebb MX1-ben (ami ugye nem egyenl? a legsikeresebbel). A 2012-es változtatások kimerülnek a benzinbefecskendezés új vezérlésében (átpiszkált beállítások), hogy javuljon a motorblokk gázfelvétele, illetve egy újfajta anyagból készített, tapadósabb üléshuzatban.
Yamaha YZ450F 2012 – klikk a galériáért!
Állítólag a futóm?vön is változtattak „új els?-hátsó dizájnt” emleget a sz?kszavú sajtóanyag, de semmi konkrétumot – pr-nyelven ez jelentené az átpiszkált beállításokat? Bizonyára. A Yamaha krosszmotorok kék-fehér gyári színe (Racing Blue) mellett a két YZ-F továbbra is elérhet? a közkedvelt Sportos Fehér színösszeállításban.
Legutóbbi hozzászólások