EST. 2002

Piccolo Granturismo: Aprilia SR Max

Az Aprilia bemutatta a katalógusban Granturismo cimke alatt szerepl? SR Max robogó 125-ös és 300-as változatát. Génállományában még mindig épp elég a sportos DNS, a lendületes, agresszív megjelenés továbbra is adott, és a részinges hangulat túrázós szerepkörben igazán kellemesen hat. Az biztos, hogy sokoldalúan használható járm? az SR Max, egyaránt alkalmas a munkába ingázáshoz, vagy akár hosszabb-rövidebb kirándulások kivitelezéséhez.

Nem észveszejt?en nagyok ezek a 2011-es Apriliák, bizonyára sokaknak valami más jut els?re eszükbe arról a két bet?r?l, hogy GT. Pedig a robogósok tudják jól, hogy már nagyon kevés (köbcenti, lóer?, Newtonméter…) is elég lehet a boldogsághoz, pláne egy ilyen jó vágású modellen.


Aprilia SR Max: a sportos közepes

Kompakt az elüls? rész, karaktert ad neki a fényszórók közé ékel?d? ezüstszín beöml?rács. Ott van aztán a roppant ergonomikus, a vezet? hátát megtámasztó nyeregkialakítás, meg a külcsínynek kontrasztot adó, klasszikus aprilia racing grafika. A versenypálya mell?l szalajtott összhatás ugyanakkor képes egykett?re átcsapni elegánsba, lásd a fekete illetve a Glam fehér fényezést. Hátulról pedig nem hiányoznak a kapaszkodók, ha utas akadna, még ha nem is igazán duettezésre találták ki.

Mindkét változat futóm?ve ‘nagyrobogós’, 35 mm szárátmér?j? hidraulikus teleszkópvilla el?l, hátul három pozícióban állítható rugópár képezi a felfüggesztést. Az egyhengeres, négyütem?, négy szelepes, elektronikus befecskendezéses egység 15 LE leadására képes 9.250 percenkénti fordulaton a 125-ös esetében, a vízh?téses háromszázasról pedig 22 LE-s és 23 Nm-es nyomaték-adatokat közölt a gyár. A kerekek elöl 15-, hátul 14 colosak, a féktárcsák 260-, illetve 240 mm-esek.


Klikk a képkre, galéria nyílik!

ugrás fel