Vezethetetlen motorok sorozatunk újabb fejezetének f?szerepl?je a Glasgow Kiss. Készít?je Robbie Kerr, skót származású, Kanadában tevékenyked? motorépít?. A Kootenay Motorcycle weboldalán több, az ittenihez hasonló munka is megtekinthet?. Ez meg konkrétan egy 1945-ös modellnek, a Flatheadnek állít emléket, mai kontextusba helyezve az akkorit. Arlen Ness amikor meglátta, felszteoidozott bobbernek találta nevezni.
A futóm? felépítésében Kerr a Rolling Thunder nev? m?helyt vonta be a munkába – akik egyebek mellett az extrém szerkezetek specialistái. Robbie természetesen mindvégig jelen volt a cs?hajlogatásnál, illetve a Springer villa megszületésénál. Olyan, a motorépítészetben nagy tiszteletnek örvend? urak keze nyomát viseli még magán a Glasgow Kiss, mint Fat Katz, a tank és Roger Goldammer, az olajtartály épít?je.
A blokkot a JIMS jegyzi és a jellemz? m?szaki adatoknak ugyan híján vagyunk, a 120′-os kéthengeres esetében ezen a körülményen könny?szerrel túlléphetünk. S&S karburátor, ötsebességes Baker RSD váltóm?, Miami Exhaust kipufogó, Dakota Digital m?szerpanel. A nyolcvan küll?s felniken Metzeler abroncsok feszülnek, és alig látható el?l a 360 Brake féktárcsa – ami valószín?leg nem egyhamar fog elkopni.
Legutóbbi hozzászólások