A Triumph elérkezettnek látta az id?t, hogy bedobja a köztudatba a Tiger 1050 új, 2012-es modellévi változatát: a 800-as túraenduróról már volt szerencsénk kideríteni, hogy rendkívül felhasználóbarát, a kimondottan aszfaltborításra ajánlott 1050 pedig még inkább alkalmas lehet hosszabb kirándulásokra éppúgy, mint városi csapásmérésekre.
A futóm? el?l és hátul is új beállításokat kapott, ez leginkább a rugózásban jelentkezik majd. A hátsó rugó értékei számokban kifejezhet?en eképpen változtak: 29%-kal nagyobb merevség és 108-ról 139 N/mm-re növ? terhelhet?ségi indexszám. Az eredmény: egyedüli motorozásnál egyértelm?en jobb futóm?válaszok, párban pedig nagyobb komfortérzet és fékstabilitás. A vezetési testhelyzet enyhén változott, köszönhet?en a korábbi acél alkatrészt váltó új alumínium kormánynak, ami 20 mm-rel mélyebben ül.
Dizájnban apró frissítéseket figyelhetünk meg, ilyenek az oldalsó grafikák, az indexek, illetve a manapság a króm csillogásával szemben inkább trendinek számító ‘koptatott’ felületek.
Legutóbbi hozzászólások