A milánói Eicmán fog bemutatkozni a KTM Freeride 350 nev? motor, amelyet ‘a kompromisszum’ néven emlegetnek a gyár marketingesei – abban az értelemben, hogy ez a motor ideális választás lehet azoknak, akik szeretik a terepezést, de nem szakág-specialisták és méginkább nem szándékoznak versenyezni a m?fajban.
Az ‘alpinista-motorok’ szegmensébe fúrja be magát a KTM, garantáltan jól teljesít? er?forrással – a 350-es mattighofeni blokk Tony Cairoli alatt motokrossz világbajnoki címig vitte, nyilván ez a változata egy sokkal lágyabb er?leadású változat, hiszen esetünkben nem a világelittel való életre-halálra megküzdés a cél, hanem erd?n-mez?n túrázgatni. A befecskendezéses egyhengeres 24 lóer?t tud, ami b?ven elegend? legyen ilyen használatra. Új a vázszerzkezet, a kipufogórendszer és a WP felfüggesztések is.
Jogosan merülhet fel a kérdés – nem Freeride volt annak az elektromos motornak a neve, amit Mattighofen kiemelt projektjei között dédelgetett? De bizony! Valami miatt mégis úgy látják jónak az osztrákok, hogy a hagyományos vonalon mutatják be a Freeride családot, természetesen nem lemondva a villanymeghajtás alternatívájáról. Ha már amat?r természetjárás, akkor mindenképpen kell zér? emissziós változat, és a vállalati tervek szerint lesz is – csak el?tte gondolták, megnézik a közönségreakciókat egy benzines példányra. Ügyes – és várjuk a bemutatót.
Legutóbbi hozzászólások