A korábban már e hasábokon is bemutatott CR&S Duu modellt – amely egy két keréken guruló kézm?ves-remek – végre valóban homologizált szériaváltozatban hozza ki a milánói gyártó. Abszolút hazai pályán játszanak az Eicmán, hiszen lényegében magát a várost képviselik. Két évvel bemutatkozása után végre valóban élvezhetik a ‘fogyasztók’… és hogy hányan gondolják úgy, hogy nekik ilyen motor kell? A 2012-es széria el?rendelésére jelenleg 200 körül jár.
Az amerikai blokk (egy X-Wedge, 1916 köbcentis V-Twin) és a sportos, európai iskolát képvisel? futóm? összeházasítása sokak fantáziáját megmozgatja. A motort már tesztel? Alen Cathcart szerint ‘ez a legjobb, amit egy amerikai V2-esb?l ki lehet hozni. Az európai technológiával és az olasz formavilággal, ez egy két keréken guruló AC Cobra. Nagyon szórakoztató vezetni, igen nyomatékos, ugyanakkor nagyon könny? vele a kocsik között cikázni a városi forgalomban. Országúton, vegyes szakaszokon egész egyszer?en csodálatos, szívesen mennék vele egy hosszabb útra. A fékek fantasztikusak, a legjobbak, amikkel valaha egy kéthengeres csupaszon találkoztam.’
A CR&S célja, hogy a tengerentúlra is eljusson a modell. Roberto Crepaldi f?nök elmondta, jelenleg 50-50%-ban Olaszország és más európai piacok között oszlanak meg az értékesítéseik, f?leg Németországot és Franciaországot hozza lázba a milánói szemlélet. ‘A kötevkez? évben szeretnénk a tengerentúl, a Távol-Kelet és Ausztrália, Új-Zéland felé nyitni
Legutóbbi hozzászólások