Nemcsak a V7 család jelentette a nóvumot a Moto Guzzi standján az Eicmán, új köntöst öltött a Nevada modell is, amely egy frissített 750-es er?forrással – vintage-n?vérei motorjával – lesz kapható a következ? szezonban. Alapjaiban változatlan marad a mandellói cirkáló, nincs is nagyon mit változtatni rajta – végtelennek tetsz? karrierjének újabb állomása ez a ’12-es kiadás. Könnyed (menetkész tömeg:184 kg) és könnyen vezethet?, a m?fajt kedvel?k számára emészthet? motor, hölgyeknek, kezd?knek és újrakezd?knek el?szeretettel szokták ajánlani.
Az er?forrás mintegy 10%-os pluszt jelent az eddigihez képest teljesítményben és nyomatékban (51 LE 6.200 percenkénti fordulaton illetve 58 Nm 5.000-en a gyári adat), fogyasztása ugyanakkor sokkalta kedvez?bb a V90-es, négyütem?, légh?téses, amúgy 744 köbcentis kéthengeresnek.
Ami nem szorult módosításra, az a futóm? – el?re egy Marzocchi-villa 40 mm-es szárátmér?vel, 130 mm-es rugóúttal, a hátsó leng?villához pedig kett?, el?feszítésben állítható Sachs rugóstag csatlakozik (118 mm-es rugóút). El?re 320-as úszó tárcsa, hátulra 260-as, figyelemre érdemes ugyanakkor a küll?s kerekek mérete, az els?é 18’, a hátulsóé 17’. Zöld és fekete fényezéssel kerül majd forgalomba.
Legutóbbi hozzászólások