A Triumph Scrambler tipikusan az a motor, ami már szériaállpotában is olyan, mint egy custom bike, ezért aztán nem olyan könny? tovább építeni. A Tridays csapata azonban kell?en autentikus társaság ahhoz, hogy nekilássanak ennek a nemes feladatnak.
A Triumph Tridays Európa egyik legnagyobb motoros eseménye, a fest?i szépség? ausztriai Neukirchen városában. A szervez? Uli Brée a projektre két rutinos úriemberrel szövetkezett, ?k Jochen Schmitz-Linkweiler az LSL és Jens vom Brauck a JvB-Moto színeiben.
A Rumblert egy az egyben a Tridays Rumble viadalra készítik fel, erre a mindenki számára nyitott, füvön rendezett 400 méteres sprintversenyre. Az LSL-Öhlins koprodukció a Pirelli 110/80-19 illetve 140/80-18 méret? recés gumiabroncsaival kiegészülve jó eséllyel indul majd a terepen a gép. A fékrendszer Magura Supermoto, minden bizonnyal hatékonyan lassít… A dizájn pedig a JvB feladata volt: fényszóró, sárvéd?. oldalsó panelek és a nyereg érkeztek innen. A kép az Arrow nagyteljesítmény? kipufogójával teljes.
Legutóbbi hozzászólások