A német motorépít? immáron igazi celeb, olyan ügyfélkörrel, mint Brad Pitt, George Clooney, Keanu Reeves, de Walz-féle dragja van Kimi Raikönennek és Sebestian Vettelnek is. A Drag Style-szériának alapja lényegében gy 1998-ban bemutatott speciális vázszerkezet, ez jelenti a Walz Hardcore Cycles magvát. Kiminek egyébként kett? is van bel?le, az Iceman 2 nev? motort a 2007-es F1-vb gy?zelmére ‘kapta’. Vettelé ennél frissebb, a World Champion nev? modellt az Avalanche alapjaira építette Walz és 2011 decemberében leplezte le egy jeles németországi találkozón (Custombike, Bad Salzuflen).
Ugyanitt debütált a képeken látható Benchmark is. Els? ránézésre azt hihetnénk, nagyrészt ugyanolyan, mint a Hardcore-modellcsalád többi tagja – ezzel szemben a motor kilencven százaéka teljesen új. Vonalvezetésében finomabb, új futóm? leng?karostul, rugóstul, gumistul, kisebb a tengelytáv (hat centiméterrel, ett?l állítólag sokkal jobban man?verezhet? a Benchmark). Sok alkatrész a versenypálya környékér?l származik – és természetesen a m?hely szomszédságában fekv? Hockenheimringen került tesztelésre: ilyen például az Öhlins FG 900 villa, a 17′-es Blackstone Tek karbon felnik. A gumiméretek 120/70-ZR17′ illetve 200/55-ZR17′, akár a Ducati Panigalén vagy az Aprilia RSV4-en.
Ezzel a szettel a Benchmark súlya könny?szerrel marad 270 kg alatt, Walz korábbi hasonló munkái, például az Avalanche vagy a Rampage ennyit nyomtak. A Benchmark ezzel szemben egy liszteszsáknyival kevesebbel mérlegel: 220 kilón áll meg, ezzel gyakorlatilag egy súlycsoportba kerül az ezres japán sportmotorokkal. Mindez az S&S Twin Cam Style befecskendezéses, 2.000 köbcenti feletti blokkal már nem tréfadolog. Figyelemreméltó a titán Akrapovic dob illetve a DID 525 versenylánc, no meg a kompozit rostanyagból (karbon-kerámia) készült Brembo féktárcsák és az egyblokkos titán féknyergek. Rendelésre készü, kb. egy évet kell rá várni és rengeteg pénzbe, kb. 160 ezer euróba fog fájni, de lesz bel?le gazdaságos kiszerelés is mindössze 149 ezerért (HD Twin Cam 96′ blokkal és hatsebességes Cruise Drive váltóval, meg Marzocchi villával.
Legutóbbi hozzászólások