A Husqvarna két új modellt mutatott be, a TR 650 Stradát és a TR 650 Terrát. Mindkett?t a BMW G 650 GS modifikált, DOHC egyhengeres, 652 köbcentis blokkja hajtja majd, 58 lóer?s teljesítmény-, és 60 Nm-es nyomaték-maximummal (7.250 / 5.750 percenkénti fordulaton). A motorok 186 illetve 183 kilogrammos menetkész tömeggel rendelkeznek.
Ahogy az elnevezések is mutatják, a Strada egy kimondottan országúti motornak készül, míg a Terra a terepen is feltalálja magát. Az er?forrást érint? beavatkozások számosak voltak: újrakalibrálták a befecskendezést, módosítottak a vezérm?tengelyen, új dugattyúk érkeztek és változott a hengerfej geometriája is. Egy új inox acél kipufogórendszerrel teljes a kép.
Mindkét Husky robosztus acél cs?vázzal rendelkezik, ez egy ún. osztott gerinc? (split-backbone) acél szerkezet, 46 mm szárátmér?j? felfordított teleszkóppal és progresszív csillapítású, középre szerelt leng?villával (rugóút 190-190 mm). A TR650 Strada öntött alumínium felniken fog gurulni, a Terrának a terepes használathoz alkalmas küll?s kerekek dukálnak. Az ABS szériatartozék el?bbin, extraként választható utóbbin.
Legutóbbi hozzászólások