Az Aprilia bemutatta az RS4 125 Replicát, az RS4 speciális változatát. A négyütem? nyolcadliteres ránézésre tökéletesen fogja teljesíteni a célját, ami nem más, mint egy kis superbike-életérzést adni a fiatalok illetve a a korlátozott jogsisok kezébe. A B125 hullámait meglovagolóknak mindenképpen érdemes vetni rá egy (vagy több) pillantást, ennél pengébb motort csak keveset választhat az, aki maximum 125 köbcentiben gondolkodik és szimpatizál a Kalózzal.
A sportgumik és hullámos féktárcsák mellett nagy újdonság az Aprilia Quick Shift váltó érkezése, gyakorlatilag közvetlenül a n?vérkér?l, az RSV4 A-PRC-r?l.
Az Aprilia mérnökei természetesen most is mindent latba vetettek, hogy a motor minél jobban hasonlítson Max Biaggi versenyparipájához. A 300 illetve 220 mm átmér?j?, hullámos acél féktárcsák és az el?re radiálisan szerelt négydugattyús féknyereg újak, ami pedig a gumiválasztást illeti, a Pirelli Diablo Rosso II abroncsok 110/70 ill. 150/60 méretekben kerültek a 17′-os felnikre, nem mindennapi talpak egy nyolcadliteres utcai motornak.
Az Aprilia Quick Shift gyorsváltója egyértelm?en könnyebbé és hatékonyabbá teszi a közlekedést, felfelé nyitott gázzal, kuplunghasználat nélkül is válthatunk. A blokk és a futóm? az RS4-é, 125 köbös, négyütem?, négyszelepes, injektoros, vízh?téses, DOHC egység illetve alumínium vázszerkezet 41 mm-es felfordított teleszkóppal el?l. A négyütem? kipufogórendszert a mérnököknek sikerült a blokk és az aszimmetrikus leng?kar (amit annó simán csak banánnak hívtunk) alatt elrejteniük, így az apró dob nem lóg ki az RS125-öséhez képest jóval kisebb felületekkel rendelkez? idomok alól.
Legutóbbi hozzászólások