A japán Harley-tulajdonosok közül kevésnek van gyári állapotban a motorja. A szigetországiak között igazi kultusza bontakozott ki a milwaukee-i kéthengeresek átépítésének, néhány m?hely pedig nemzetközi hírnévre tett szert ezen a területen. Az egyik legjáratosabb modell Japánban (is) a Sportster, az egyszer? és egyszer?en faragható sikermotor számos válfaja lelhet? fel keleten is, a hagyományos chopper-stílustól a café racereken át a nyurga trackerekig vagy a kimért bobberekig.
A Hide Motorcycle rengeteg Sportsteren van már túl, amiket weblapjukon meg is tekinthetünk (SP el?jellel a Sportsterek). Ez a mostani az SP-40, azaz id?rendi sorrendben a negyvenedik… tehát nem tegnap kezdték a srácok. Kiindulásként egy Sporty XLH883 szolgált, 2001-es évjáratú, tehát még a régi generációs modell, mereven vézra szerelt Evolution blokkal. A váz hátsó traktusát módosították er?teljesen, a 883-as Evo-kéthengeres pedig új légsz?r?vel és feketére fújt 2-1-be kipufogóval gazdagodott, mindkét alkatrész HDM márkájú (Hide Motorcycles, mi más). A hátsó sárvéd? kézimunka eredménye, az els? nem, mert az nincs is. A tank fényezése a Sportserek egyik klasszikus színét kapta, visszafogott és elegáns.
Ugyancsak a Hidemo (ez a Hide beceneve) m?ve a kormány, ami sokkal alacsonyabban ül, mint az eredeti motoron és az elüls? irányjelz?k is. A hátsó rugópár 11 centivel került mélyebbre, az indexek elhelyezése pedig igazán egyedi. Kézm?vesmunka az egyszemélyes nyereg is. Tradícionális a gumiválasztás, és határozottan nem a sportos vonalat er?síti: el?l Avon Speedmaster-MKII a 19′-es felniken, hátul Coker Super Eagle replika 5.00-16′-os felnin hátul.
Legutóbbi hozzászólások