A kölni Intermoton láthatja a közönség az új Adventure családot: az osztrákok szerdán osztották meg az els? hivatalos információkat a motorokról pár stúdiókép kíséretében. Az 1190 és az R februárban jelennek meg a piacon. Könny?, mégis er?s kéthengeres er?forrás és a min?ségi alkatrészek, és egy sor elektronikus asszisztens: az LC8 blokk etetéséért utolsó generációs Keihin befecskendezés felel, drive-by-wire, csúszókuplung, 150 LE-s teljesítmény, 125 Nm-es forgatónyomaték, alacsonynak ígért fogyasztás.
Az inkább aszfalto haszálatra való Adventure 19′ illetve 17′ felnimérettel készül, a terepre kívánkozó R esetében pedig tényleg mindent elkövettek, hogy sportos legyen, ennek szellemében kerültek fel a tubeless enduró gumik is, 90/90-21 és 150/60-18 méretben.
Meger?sítést nyert e 230 illetve 235 kilogrammos menekész tömeg, megtudhattuk, hogy mindkét modellen többfokozatú Bosch ABS és MTC kipörgésgátló dolgozik majd. Az 1190 Adventure WP felfüggesztései elekronikusan állíthatóak (EDS), az R WP USD teleszkópja és hátsó rugója teljesen állíthatóak. Mindkét modell esetében mi l?hetjük be magunknak a lábtartók, a nyereg, a kormány és a plexi magasságát.
Legutóbbi hozzászólások