A dics?séges Z dinasztia legifjabb sarja a várva várt Z800, amelyr?l korábban óvatlanul – vagy éppen szánt szándékkal – kiszivárgott néhány gyári kép, de az átfogó (és hivatalos) bemutatóra csak Kölnben került sor. A Z750 el?d magasra tette a lécet, de els? blikkre egy cseppet sem féltjük a Z800-ast.
Blokkja soros négyhengeres, 16 szelepes, vízh?téses és valójában 806 köbös (a Z750 748 volt). Akashi 113 lóer?s legnagyobb teljesítményt közölt, 10.200 percenkénti fordulaton, emellett 83 Nm-es nyomatékot, 8.000-en. A leváltásra kerül? háromnegyed literes er?forráshoz mérten minden fordulattartományban jobban teljesít, különösen az alacsony-közepes zónában ígérnek jelent?s változást. Rövidebb végáttételezés, jobb gyorsulás, a befecskendezésben nagyobb pillangószelepek (34 mm a 32 helyett), hi-tech elektronika és homogén er?leadás minden tartományban.
A váz egy acél cs?szerkezet és a Z750R-éb?l építkezik, de változtattak rajta itt-ott. El?re 41 mm szárátmér?j? felfordított KYB teleszkóp került, hátul a rugóstagot a motor középvonalától 20 mm-rel balra tolva találjuk (a Z750-en 38 mm-rel ‘jobbra’ van), így marad hely a jobb oldalt kivezetett kipufogónak. El?l 310 mm-es hullámos féktárcsák t?nnek fel és négydugattyús féknyergek, hátul 250 mm átmér?j? tárcsa, ami ugyancsak hullámos.
A kipufogó dizájnja érdekes, nem miatta fognak beleszeretni a Z800-ba széles néptömegek, de van, akinek kimondottan tetszik ez az agresszív stílus. A Kawasaki 229 kilós tömeget közöl (a Z750 ABS nélküli változata 226 kg volt).
Hatféle színben lesz rendelhet?, ezek: Candy Flat Blazed Green, Pearl Stardust White, Flat Ebony, Pearl Blazing Orange, Pearl Stardust White e Flat Ebony.
Legutóbbi hozzászólások