Vannak feldolgozások, amik jobbak, mint az eredeti, és ha valaki ezt állítja a német LSL m?hely Husqvarna Nuda-átirata esetében, cseppet sem biztos, hogy vitába szállunk vele. Az LSL szinte mindent gyárt, ami egy motoron szükséges lehet (termékeik a Piacban itt), fék- és kuplungkaroktól a kormányokig, tükrökt?l a lábtartókig, leszorítóktól a bukógombákig, de futóm?specialisták lévén a kormánylengés-csillapítók és fékalkatrészek is szerepelnek repertoárjukban. Hogy mi mindenre képes egy sereg LSL Motorradtechnik-remek, ha a szerel?k egy Husqvarna csupaszt vesznek kezelésbe? A válasz a képeken…
Az eredeti Nuda 900 er?s (105 lovas) párhuzamos kéthengeres BMW blokkját már sokan dicsérték – ahog a kinézetét is. Nonkonformista megjelenése azonnal mgdobbantotta az arra fogékonyak szívét – a szögletes vonalak nagyon érdekes világot hoznak létre, ami tetszik vagy nem tetszik, de közömbös nehezen marad vele szemben az ember.
Az LSL roadster-változata meg?rizte az eredeti karaktert, mégis mer?ben más. Kevésbé felt?n?ek bizonyos dizájnelemek, vagyis éppen az ellenkez?je történik, mint általában a special bike-okkal szokott. Nem hivalkodó ráépítésekkel dolgoztak, hanem olyan módosításokkal, mint amit a klasszikus kerek fényszóró, a nyereg vagy a sárvéd?k képviselnek. Két beszédes adat a leírásból: a felnik 3,6 kg-mal nyomnak kevesebbet, mint a gyári motoron, a teleszkópvilla rugóútja pedig 60 mm-re csökkent. Ide kattintva megtekinthet? a Nuda legfrissebb, a kölni Intermoton bemutatott modellje.
Legutóbbi hozzászólások