A milánói motorkiállításon ott lesz minden BMW modell, amit Kölnben láthattunk – élen természetesen az R 1200 GS-sel, de tartogatnak még meglepetés-gránátokat a bajorok. Például ezt a K 1300 S speciális kiadást, mellyel a K-széria harmincadik születésnapját ünnepeljük.
1983-ban jött ki az els? soros négyhengeres K100, befecskendezéssel, vízh?téssel. Öt évvel kés?bb érkezett aztán a 16 szelep és az ABS, még kés?bb a lökettérfogat 1200 köbcentiméterig n?tt a K 1200 LT nagytúrázó jóvoltából. A K-család második generációja 2004-ben jelent meg a színen a K 1200 S-sel, Duo-Lever villával és ESÁ-val, elektronikus futóm?-állítással. Szaporodott szépen a família, sportos modellek érkeztek – K 1200 és 1300 S – , csupaszok – K 1200 és 1300 R, és a K 1200 és 1300 GT a túra-vonalról. És így érkezünk el a hathengeres német gyártmányhoz, a K 1600 GT és GTL modellekhez.
A szülinapi ajándék egy szép elektronikai csomag (ABS, ESA II, ASC menetstabilizátor, RDC guminyomás-ellen?rzés, markolatf?tés, fedélzeti számítógép, elektronikus váltóasszisztens. Újak a HP lábtartók és van torta mellé jár egy Akrapovic kipufogó is. És magától értet?d?en egy egyedi grafika fehér-piros-fekete kombóval, füstszín? plexivel.
Frissítés, nov. 6., kedd:
Megérkezett a BMW hivatalos közleménye is – és egy szemb?l készült kép – a speciális K-modellr?l.
‘A BMW Motorrad a K sorozat 30. évfordulója kapcsán a milánói EICMA motorkiállításon mutatja be a K 1300 S „30 éves K-modellek” exkluzív kiadását.
1983-ban mutatkozott be a BMW K 100, a legels? vízh?téses, soros négyhengeres BMW motorkerékpár, ami az addig megszokottaktól teljesen eltér? – a maga idejében – úttör? technológiai koncepciót is felvonultatott. Ez volt a „BMW Compact Drive System”, amely hosszirányban beépített f?tengelyt és vízszintesen elhelyezked? hengersort jelent. A K modellek els? generációja olyan m?szaki újításokat vezetett be, mint például az elektronikus befecskendez? rendszer. Ezt öt évvel kés?bb a 4 szelepes technológia bevezetése és a legels? ABS rendszerrel szerelt sorozatgyártású motorkerékpár bemutatása követte.
A BMW Motorrad 2004-ben, a K 1200 S-el elindította a széria harmadik generációját. Ebben a modellben már keresztben helyezkedett el a f?tengely, emellett két futóm?vel kapcsolatos innovációt is felvonultatott: a Duolever-t és az ESA-t (elektronikus futóm?állítás). A K sorozatot 2010-ben két, soros hathengeres modell – a K 1600 GT és GTL – egészítette ki.
A K 1300 S „30 éves K-modellek” speciális modell a K sorozat sikertörténetét a felszereltség részét képez? opciókkal, valamint egy különleges fehér-fekete-piros fényezéssel (amit színezett plexi egészít ki) ünnepli.
Elektronikus futóm?állítás (ESA II) és Biztonsági csomag – beleértve a gumiabroncs-leveg?nyomás ellen?rz?t (RDC) és a kipörgésgátlót (ASC) – szavatolja a K 1300 S „30 éves K-modellek” széleskör? biztonsági rendszerét az alapfelszereltség részét képz? blokkolásgátlón (ABS) felül.
A HP váltóasszisztens és a HP lábtartók – vezet? és utas számára egyaránt – kiemelik a K 1300 S sportos mivoltát. Az Akrapovi? sport kipufogódob a megfelel? négyhengeres hangzást biztosítja, továbbá dinamikus megjelenést kölcsönöz a modellnek.
A K 1300 S „30 éves K-modellek” kényelmi felszereltségként markolatf?téssel és fedélzeti számítógéppel is rendelkezik.’
A BMW K 1300 S „30 éves K-modellek” jellemz?i:
- Fehér-fekete- piros fényezés
- Színezett plexi
- Elektronikus futóm?állítás (ESA II)
- Biztonsági csomag (RDC, ASC)
- HP váltóasszisztens
- HP lábtartók (vezet? és utas számára)
- Akrapovi? sport kipufogódob
- Markolatf?tés
- Fedélzeti számítógép
Legutóbbi hozzászólások