A Diavel család 2013-ra egy Diavel Strada modellel egészül ki, amelyet egy teljesen új motorként igyekszik eladni a Ducati – és valójában az is, a Diavel, mint power cruiser – a maga hatalmas erejével – lép frigyre egy túramotor komfortosságával. Kifejezetten a hosszú utazásokhoz álmodták meg, rengeteg apró funkcionális változtatást eszközöltek rajta és a gyári extrák tárháza is sokkal szélesebb.
Van egy új szélvéd?, ami természetesen sokkal többet takar, a kormány valamivel hosszabb és más pozíciójú (15 mm-rel feljebb, 60 mm-rel hátrébb került), és érkezett egy túranyereg is, ami kényelmesebb pilótának és utasnak egyaránt.
Az olyan dolgok, mint a markolatf?tés, a nagyobb teljesítmény? generátor, az utas háttámlája és kapaszkodói és a 41 literes ?rtartalmú oldaltáskák (szériatartozék!), egészen természetesnek hatnak.
A Testastretta 11° blokk egy mérnöki remek a Ducatitól, az 1198 Superbike erejét képzeljük el egy más, cirkálós motorkarakterisztikával (ride-by-wire, háromféle gyújtástérkép, közte egy visszafogott városi üzemmóddal, amelyben „csak” 100 LE-t ad le) – 162 LE és 127,5 Nm a vonatkozó teljesítmény- és nyomaték-adatok.
Legutóbbi hozzászólások