EST. 2002

Zúg a Volga

A múlt század legkell?sebb közepének Volga gépkocsijait idézi Mikhail Szmoljanov alkotása, az Electric Volga 1.1 Final – mivel azonban két keréken gurul, kötelességünknek érezzük beszámolni a m?r?l. A Volgák masszív, hömpölyg? vonalvezetése köszön vissza err?l a különös elektromos koncepcióról, ami azonban könnyen valóságos szériamotorrá lehet az Electric Cars Custom jóvoltából.

Az EV Drive villanymotorja 160 és 253 Nm közötti maximális forgatónyomatékkal kecsegtet – feszültség függvényében – , valamint 134 LE körüli teljesítményt, ami azért nem smafu. A 0-100 km/óra gyorsulást dragos tempóban, 2,5 másodperc alatt teljesíti! Tegyük félre orosz barátainkról és a  ‘zéróemissziós’ kétkerek?ekr?l fejünkben hemzseg? sztereotípiákat… csalókák ezek a gömbölyded formák, a posztszovjet báj: brutális gépezettel állunk szemben, amit úgy kellett visszafogni, hogy 200 km/óránál lehet?ség szerint ne akarjon gyorsabban menni… Hatósugara rossz, s?t – 200 km tehet? meg egy töltéssel, de ha sorozatgyártásra kerül a sor, jelent?sen javítanak ezen a paraméteren. 

 

 

ugrás fel