A Benjie’s Cafe Racer (BCR) egy New Jersey-i custom-m?hely, legutóbb egy Ducati Monster S2R 800 átépítésével hívták fel magukra a figyelmet. A 2007-es modellt eredetileg maga a garázsf?nök, Benjie Flipprboi használta mindennapi helyváltoztatásaira nagyjából egy évig, aztán viszont belefáradt a motor túlontúl hétköznapi megjelenésébe. Egyértelm? volt tehát, hogy ebb?l átépítés lesz, méghozzá tracker irányban történ? elmozdulással.
F? cél volt a motor minél karcsúbbá tétele, szeretett volna egy igazi mozgékony, agilis városi járgányt Benjie. Ez nem volt olyan egyszer? feladat, mint els?re hallatszik: mindjárt az új tankkal adódtak gondok, amit a nagy airbox és az akksi elhelyezkedése miatt nem volt egyszer? eltalálni.
‘Ha keskeny tankot csináltunk volna és hagyományos helyére rakjuk, akkor egyszer?en túl kicsi lett volna: két gallon (7,5 liter kb. – a szerk.) benzin sem fért volna bele. Hogy ezt a sz?k kinézetet fenntartsuk, egy olyan tank mellett döntöttünk, ami átnyúlik a nyereg alatt és folytatódik egészen a farokidomig, mint néhány modern adventure motorban. Ezzel a hosszú és keskeny tankmegoldással majdnem négy gallont tankolhatunk.’
A tanksapka a klasszikus helyen van, a nyereg el?tt, egy nagyon dizájnos alumínium fed?idomba építve, ami az airboxot, az akkulumátort és a kábelezést takarja.
Elmaradhatatlan az mx-stílusú ‘rajtszámtartó’ el?re, ez azonban másképp funkcionál: egy aszimmetrikus fényszórót helyeztek ide jersey-i barátaink, hogy a motor közlekedhessen a forgalomban is, vagy legalább ne a világítás hiányosságain múljon. A kipufogó egy egyedileg erre az alkalomra fejlesztett inox acél rendszer, két magasan vezetett jobb oldali cs?vel, alumínium h?védelemmel. A sárvéd?k karbonrost anyagúak. Újak az acél lábtartók, szintén a BCR munkái.
A blokkhoz nemigen nyúltak (a fényezéseket és egyéb flikkflakkokat leszámítva), a 803 köbös légh?téses Monster S2R kéthengeres egysége 77 lóer?t tud, ami alighanem több, mint elegend? ennek a Monster Trackernek.
Legutóbbi hozzászólások