Az utóbbi hetekben-hónapokban számos olyan új modell híre látott napvilágot, amely kizárólagosan az ázsiai piacon kerül majd bevezetésre. Kezdjük feldolgozni, hogy a nagy gyártók számára szinte az egyetlen kiút az elhúzódó „nyugati” válság átvészelésére a fejl?d? piacok felé történ? nyitás.
A z aranyszárnyasok, riválisaikhoz hasonlóan igyekeznek minél nagyobb szeletet kihasítani maguknak a Távol-Kelet piaci tortájából, és az eredmények nem is maradnak el.
Csak akkor érezzük magunkat kissé furán, amikor olyan motorok jelennek meg a színen, amelyek akár itt, a fejlett Európában is megállnák a helyüket. Persze lehet, hogy nem mindenki álma egy Thaiföldön gyártott negyedliteressel közlekedni – de ki tudja. Rögtönzött és cseppet sem reprezentatív felmérésünk szerint lenne létjogosultsága egy hasonló motornak idehaza, persze ha nagyon jó áron adják.
A CRF 250 M a CRF 250 L supermotóból származtatható, Thaiföldön gyártják és egyel?re az országban terjesztik, aztán átfogó hadm?veletek következnek az ázsiai kontinensen. Blokkja a CBR250R-ben is használt vízh?téses egyhengeres, ami 21 lóer?t ad le 8.700 percenkénti fordulaton. Tekintve a járm? 140 kg körülire ígért tömegét, páran remekül fognak szórakozni Ázsiában.
Legutóbbi hozzászólások