A Suzuki hatötvenes, idomos sport-túrázója felszereltségében b?vül: Hamamatsu igyekezett még kényelmesebbé tenni az utazók dolgát, legyen szó munkahelyre bejárásról vagy akár komolyabb kiruccanásokról.
Az elnevezésben szerepl? plusz T bet? a „Traveller” rövidítése, és valóban alkalmasnak t?nik a motorkerékpár a túrázós jelleg? felhasználásra: a teljesen fekete motor szériában kap csomagtartó dobozt (egy 47 literes egység, benne kényelmesen elférnek a legfontosabb útipoggyászok, egy laptop vagy tablet gép, illetve jön pluszban egy állítható füstszín? szélvéd? plexi, az eredeti megnagyobbításaként.
Szíve a megbízható négyhengeres, DOHC blokk elektronikus befecskendezéssel, két SDTV pillangószeleppel. Jó gázreakciók és fogyasztási paraméterek jellemzik. A hengerek belseje speciális SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) kezelést kapnak, a PAIR (Pulsed-secondary AIR-Injection) másodlagos légbeöml? rendszer pedig plusz hideg leveg?vel segíti az el nem égetett szénhidrogének távozását a rendszerb?l, csökkentve ezzel a károsanyag-kibocsátást.
El?re dupla féktárcsa került (290 mm-es átmér?), négydugattyús nyereggel, hátulra 240-es tárcsa; hatékony és jól adagolható fékezést vetít el? a Suzuki gyári bemutató anyaga, teljes terhelés mellett is. A nyereg 790 mm magasan ül, a vezetési pozíció a korábbinál egyenesebb, még utassal is. Ez köszönhet? a beállításoknak is, melyhez hozzájárul a 43 mm szárátmér?j?, el?feszítésben állítható Kayaba villa, 130 mm-es rugóúttal. Hátulra szintén a Kayaba szállítja a leng?kart, el?feszítésben szintén állítható rugóstaggal.
Legutóbbi hozzászólások