Biztosan nincs szükségük Cavintonra, akik emlékeznek a Wakan 1640 nev? motorra, a francia Wakan Motorcycles által bemutatott kéthengeres nyomatékgyárra: 2007 áprilisában írtunk róla, és azóta többször fel-felbukkant az S&S 1640 köbcentis V-Twin blokkjával szerelt européer.
A váz megépítése ugyanis az európai trendeknek megfelel?en zajlott – a végeredmény egy érdekes, formabontó motorkerékpár lett, ami talán sikerre vihette volna bizonyos országok bizonyos köreiben, csakhogy az id? telt-múlt, és nem történt semmi. Az utolsó beszámolók szerint a franciák elkeseredetten keresik befektet?iket.
Már-már azt hihettük, hogy marad a tetszhalott állapot, egy friss hír szerint azonban Avinton Motorcycles néven újraindul a projekt – nagyjából ugyanazt a motort hozzák ki, ám új néven: Collector. Az er?forrás 45°-os kéthengeres, S&S-gyártmány, 1.640 köbcentis, a mostani m?szaki leírás szerint 120 LE a legnagyobb teljesítménye 5.750 percenkénti fordulaton, nyomatéka 163 Nm, 4.250-en, menetkész tömege 195 kg. Csakúgy, mint a Wakannál, itt is megvan az ‘áltank’ fölötti beöml?, míg az üzemanyag a nyereg alatti tartályban lötyög.
Az Avinton Collector háromféle kiszerelésben: ‘GT’, ‘Race’ és ‘Roadster’ kerülhet forgalomba. Ugyanakkor van a tarsolyban egy Collector Cult nev? kiváló alapmotor custom bike-ok építésére, különösen vastag pénztárcával rendelkez? ügyfelek részére (ilyen pl. a képeken látható ‘Italia’, amit Milánóban állítottak ki). Nem mintha az Avinton az olcsó kategóriába lenne sorolható: a Collector GT alapmodellt állítólag 33.500 euró körüli összegért értékesítik majd.
Klikk a képre! Galéria nyílik!
Legutóbbi hozzászólások