A japán épített motoroknak mindig furcsa zamatuk van, és nincs ez másképp az „Avanzare” nev? projekttel sem. Az Asterisk m?hely egy amerikai motort (HD Sportster) vett alapul és olasz névvel ruházta fel, ugyanakkor a távol-keleti custom-tradíció egyes stílusjegyeit egészen újraértelmezve használja.
Hideki Hosikava garázsában egy Honda NSR500-éra cserélték ki a leng?villát, el?re egy Öhlins teleszkóp került, a villaszög a gyári 29°-ról 24°-ra módosult… nagyjából addig tartott a chopperes életérzés. A célt – ‘egy sportosabb, jól man?verezhet? járm?’ – alighanem sikerült elérni.
A krossz szakágból származtatható, kézm?vesmunkával készített Pro Circuit kipufogó, az egyedi vonalvezetés? és színvilágú tank(ocska), a hozzáill? farokidom, a villahíd, a sárvéd? mind-mind megérnek egy misét. Hosikava megidézte a gentleman racer szellemét és új köntösbe bújtatta, méghozzá elegáns, robbanékony, modern köntösbe – nem véletlen a névválasztás, Avanzare, azaz el?relépés.
Legutóbbi hozzászólások