Az általában jól értesült és a t?zhöz közel lév? japán Young Machine magazin egy új Yamaha sportmotorról közölt tartalmas cikket, egyel?re YZF-R675-nek keresztelve a kicsikét. Ez lehet a tavaly Kölnben bemutatott háromhengeres, keresztf?tengelyes motorblokk els? gyakorlati felhasználása az iwataiak részér?l.
Az új R6 – már ha szabad ennyire el?reszaladnunk – tehát a Triumph Daytona 675 és az MV Agusta F3 675 által kitaposott ösvényre léphet, ami egyben új gyártási stratégiát is jelent a japánok részér?l. Történik mindez egy olyan id?szakban, amikor a sportmotorok iránti kereslet alaposan megbicsaklott, különösen, ami az úgynevezett supersport kategóriát illeti.
Az YZF-R250 érkezését szinte biztosra vehetjük, hiszen ezt a modellt már nagyon régóta szell?ztetik, tavaly év végén pedig ügyvezet?i szinten is beígérték már. A kérdés inkább az, hogy Európáig is eljut-e a negyedliteres sportoló (valószín?leg igen). A Young Machine ír err?l a gépr?l is, felfordított villával, deltabox vázzal, könnyed vonalvezetéssel és érdekes futóm?geometriával képzelik el azt a motort, ami az idei év végére ölthet végleges köntöst a gyárban.
Legutóbbi hozzászólások