Alex Earle kezei között született újjá egy ’94-es Ducati Monster. Alex, aki folyamatosan tervez és dolgozik jeles autógyáraknak, pár évvel ezel?tt találálkozott az átépités alapjául szolgáló Monsterrel. A motorban összesen 5.000 mérföld volt és pontosan megfelelt tervez?nk elvárásainak.
A Monster finoman szólva nem ismeretlen az átépít?k körében, hisz többezer átépitett példány fut szerte a világon. Alex és csapata, az Earle Motors azonban valami mást akart létrehozni, mint a megszokott sablon. Szakítottak a café racer-hagyományokkal és inkább a dirt track irányába indultak el.
Meg szerették volna emelni az ülésmagasságot és jobb irányíthatóságot akartak elérni az üléspozícióval, ami ebben a stílusban teljesen érthet?.
Átépítették a motor elejét és egyben lecseréltek a kerekeket is. El?re egy Kawasaki- míg hátra egy Harley-felnit helyeztek. A két tárcsából csak egy maradt de a féker?t megnövelték egy Brembo RCS 19 szettel. A fényforrás ledes és a Baja Design munkáját dicséri, a m?szereket Knog kinálatából választották. Vezeték nélküliek és vízhatlanok (ATV modelleken használatosak).
A motort ATV kormánnyal szerelték, az els? gátlókat hosszú porvéd?vel látták el, ami a m?faj egyik jellemz?je. A gumik a klasszikus vonalat követ? Maxxis DTR1-es család tagjai.
A legérdekesebb része a motornak és egyben az átépítésnek maga a tank és a segédvázat takaró ülés, a rajtszámmal. Az egész egység egyetlen részb?l áll. A takaró üvegszálból, a benne rejl? tank pedig alumíniumból készült, kapacitása 12 liter.
Alexék a közeljöv?ben elképzelhet?, hogy piacra dobják a kiegészít?ket és további típusokra is elérhet?vé teszik a csomagot.
Legutóbbi hozzászólások